emma: nothing was going to break us apart

okej, nu har jag samlat mig nog mycket för att kunna skriva ett inlägg.

har bara varit så jävla arg. Ibs ledde med 1-2 efter ett riktigt, riktigt turmål från deras sida. Alla kämpade som galningar och vi var riktigt nära på att få in den ett antal gånger. Då blåser domaren utvisning, jag har visst fällt en spelare? Går fram till domaren och frågar vad jag gjorde då, fattade ju som inte. Han säger att jag sträckte fram klubban då hon sprang förbi, och det gjorde jag ju fan inte? Aja, under följande två minuter av boxplay så lyckas dom inte få in den i alla fall, så i någon minut efter jag har kommit ut på planen fortsätter spelet som vanligt, sen blåser domaren utvisning en gång till. Helt felaktigt. Efter det är det typ en minut kvar. Jävla domarjävel. Sen när Olivia försökte klaga till domaren vid min utvsning, hon är kapten, så skrattar han åt henne??? Fyfan.

Aja, förövrigt spelade vi super och höll spelet stundvis mycket bra på deras sida. Jag menar norrlandmästare, hello? 2 riktiga skitmål från deras sida. Det var en riktig nagelbitare kan jag lova. Bilder från matchen finnes på anna och rebeckas blogg.



målgörare♥

 

 

 

pussar/emma


Kommentarer
Postat av: lina

det där är den dåliga vinkeln..

2009-11-03 @ 23:06:05
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback