emma: they don't know about me and you

Nu är det ju såhär....att det har blivit för risig uppdatering här på bloggen? Men ändå - bättre med få inlägg som är inspirerade och som man faktiskt har något att skriva i, än många, framtvingade, riktigt tråkiga inlägg. Den senaste tiden (okej typ idag och igår) har jag haft 0 inspiration till att skriva, så då har jag helt enkelt låtit bli. Snart kommer den tillbaka, och uppdateringen blir back on track. Så funkar det för mig:)

Fast just nu var jag ju faktiskt inspirerad... till att skriva just det som jag nyss skrev!  Peace på mig alltså. Tillfredställer mina egna behov. Inga misstolkningar. I'm going down on my knees for me.



okej 100% seriös bild. Titta ovanför mitt huvud, där står min gula pennlåda:) Den har blommor på sig också....

pussar/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback