emma: trust

Är det bara för mig som det ibland börjar snurra och man blir yr då man sitter i sängen? Händer i alla fall för mig just nu. Det känns som om jag sakta typ snurrar..uppp och ner, hit och dit. Skum känsla. Just nu känns det faktiskt som om jag gör en framåtvolt i slowmotion!

Ligger just nu i sängen och tänker lite på Mitt Liv. Känns som att jag har blivit ganska lat på sistone. Eller, alltså, titta. Jag har inte särskilt mycket fritid. Eller fritid och fritid, mycket av den går åt till innebandy. Måndag, onsdag, en del av fredag och oftast söndagar, ibland lördagar. Men då jag väl har tid att göra nåt på, gör jag ändå aldrig nåt. För jag orkar inte. Haha, MYCKET värt. Skall bli ändring på det nu. I helgen ska jag ha roligt. Okej få se...imorgon kväll? Planer: Inga. Lördag? Planer: Inga. Aja får hitta på nåt imorgon (som om det kommer hända^^) 



Flickor som har roligt...fast det kanske inte syns så tydligt just på denna bilden!

pussar/emma

Kommentarer
Postat av: olivia

HAHA matilda är en skurk!

2009-11-05 @ 23:26:17
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: matilda

olivia..

Om du syftar på att jag inte har betalat tillbaka pengarna jag lånat så kan jag säga:

Du får dom snart:]

om du menar något annat så kan du väll ta upp det med mej<3<33<3<333333333

2009-11-06 @ 19:12:00
Postat av: olivia

haha matilda... jag syftar på att du ser ut som en riktig skurk på den där bilden... heheh....

2009-11-07 @ 01:15:02
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: matilda

hmm.. jag förstår.

2009-11-07 @ 13:11:51

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback