emma: we'll play

Kom just hem från öppet hus på gymnasieskolorna här i Skellefteå, där jag lallade runt med min mamma, min pappa och min syster aka Olivia. Besökte Spectrum på anderstorp, samhälls på kaplan och idrott och hälsa på John Bauer. Just nu lutar det åt johnbauerhållet för mig. Känns bara som min grej tycker jag. Mycket projektarbeten och sånt, och det är väl bättre än att försöka trycka en massa värdelös fakta i huvudet. Sen att det dessutom är 4 timmar innebandy i veckan gör ju inte saken sämre.

Och efter snart 4 sjukt tråkiga år är jag sugen på något lite roligare.

Förövrigt har jag nog aldrig träffat så många jag känner/vet vilka det är/94or över huvudtaget om idag

 

want zzzome?


Kommentarer
Postat av: jonte_myra

Pjåtter ska gå där oxå!

2009-11-28 @ 16:04:32
URL: http://janpe.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sv: det är braa ;) själv?

2009-11-28 @ 16:48:06
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback