emma: where could I go without you

under livets gång får man gång på gång frågor, som kan vara nästan omöjliga att svara på så som; varför sitter jag såhär oskönt, varför sitter jag inte skönare, varför finns det så dåliga barnprogram osvosv. Men idag har jag lyckats besvara en av dessa otroliga frågor, nämligen vad jag ska söka till på gymnasiet!

Är det spännande? Kan förstå det. Trumvirvel tack *trumvirvel* .................idrott hälsa johnbauer! Innan jag for och lyssnade på de här gymnasiegrejerna trodde jag att jag hade alternativ. Jag hade fel, det är det enda för mig! Riktigt skönt att ha bestämt(Y)

Vet ni en annan bra grej? Darin ska va med i melodifestivalen<3<3<3 Vet inte varför exakt det är bra men... då är det ju i alla fall någon bra med=D



matilda är också bra(Y)

pussar/emmma

Kommentarer
Postat av: matilda

haha asså darin...

2009-11-04 @ 19:39:22

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback