emma: would you like to feel exhausted

hemma från 2,5 timmar träning, lite jobbigt, men bara lite. Anledningen till att jag ligger här med datorn är obefintlig. Det finns tusen andra saker jag borde göra, och detta är inte en av dem. Sånt är livet.

Just nu håller jag på att bli medlem på voiplay (?) MEN DET GÅR JU INTE!!!!!!! Jag fattar inte vad det är för fel:( Jo man ¨år typ inte trycka upp det för "säkerthets" skull. FAN TA DE JÄVLA SÄKERHETSÅTGÄRDERNA (u)(u) Eller jag är medlem nu tror jag nog... adda mig eller vafan? Jag fattar inte? emmani heter jag iaf om någon är intresserad!

Denna helgen blir vår första helg på väldigt, väldigt länge utan match. Men då har vi ju såklart lagt in en extra träning, jippi.....blir dock inte innebandy utan något hemligt (fast Olivia råkade höra så nu vet jag vad det är. Inte det roligaste jag har hört precis)



pussar/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback