lina: And I dont understand, how I can feel this pain, and still be alive

Sitter här på mitt rum med blött hår som aldrig verkar vilja torka! tycker det är väldigt störande. Ikväll har jag haft träning, den var riktigt rolig fast vi typ inte var något folk så att tränarna var med och spelade.

Skolan idag var typ ingen skola, hade först svenska då vi spelade upp våra pjäser/interjuver/nått annat som handlar om boken flugornas herre. Sen hade vi musik då vi spelade upp en låt på gitarr och en på piano, det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå och då menar jag mycket. Efter det vare lunch och sen engelska då vi såg på film i en halvtimma för sen skulle alla tjejer och några killar på körövning i kyrkan i 2 timmar, efter det slutade vi. En riktigt härlig dag som ni hör.

Nu kom min mormor och morfar hit, titta vad jag fick av dom! snällt? svar: JA:*







puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback