lina: det bara är så

tjohooo, den här dagen har inte varit spännande alls så det löns inte att jag berättar om den,
Träningen med j18 idag var där emot väldigt annorlunda för vi tog lag kort. Det började med att vi bara tog vanlig gruppbild och enskilt kort som "säkert" blev väldigt vackert. När vi gjort det så kom någon på idén att rita att alla skulle rita krigsmålning(fjortisstreck) på kinderna och att hela laget skulle ligga i en hög och se farliga ut, det var riktigt kul men tror inte att någon lyckades med att se farlig ut, eller inte jag iallafall för jag höll på dö av skratt på nästan alla bilder.
Min tränare pratade också med mig efter träningen och sa att jag hade utvecklats otroligt mycket på så kort tid osv, det är alltid kul att höra sånt, så blir man ännu mer peppad.
finare flickor finns inte<3





puss




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback