lina: du gav mig hopp och lycka, på livets resa

Jag kom nyss hem från att ha varit ute med min hund som jag inte tycker är allt för söt just nu eftersom att han jämt vill starta fighter mellan oss två. Tycker att han borde veta att han jämt kommer förlora i brottningsmatch mot mig.

Idag har jag varit runt på olika gymnasieskolor och kollat på olika pogram, det jag känner mest för att gå är Idrott och hälsa på johnbauer men ja tycker också att Spectrum på a-torp verkar roligt. Just nu låter det troligast att det blir Idrott och hälsa, men ah det är ju ett tag kvar så får väl se.  
Ikväll blir det att göra någonting roligt med emma och olivia, om du vill hitta på nått med oss så äre bara att höra av sig.


det här är alltså den mkt fina men jobbiga saken





puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback