lina: Ett slag I hjärtat är ett hårt slag

På träningen idag så var micke så himla snäll så att han tvingade oss att köra fys i typ 40 min kanske och sen fick vi spela resten, vi var så lite folk så att mitt lag bara var 3 spelare. MKT jobbigt, särskillt när man har världens träningsvärk, jag ser sååå fram emot morgondagen:]
Skulle också uppskatta om någon har lust att ge mig massage, men inte sån hård massage så att man skriker som emma gav mig på skolan idag, hah älskar dig ändå.


inenbandy är som ganska kul.<3333





puss

Kommentarer
Postat av: emma

lina inte klaga på massagen... jag masserade både hårt och löst men inget dög....



btw ta inte andras bilder:( take your own youu......copycat:(:(:(:(:(:(::(:(:((::(:(::(:((:

2009-11-23 @ 20:17:42
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback