lina: I´s hard

Just hemma från träning som gick skit så nu sitter jag och på mitt rum och tjurar med hur hög musik som helst. Ikväll blir det att göra någonting med kompisar, får se vad.

Jag fattar inte varför jag skrev det här inlägger eftersom det är ganska onödigt att skriva ett inlägg när man inte har någonting att skriva om för då är det absolut inge intressant att läsa, och jag vill ju att våran blogg ska vara intressant att läsa så från och med nu ska jag sluta med såna här tråkiga och otroligt onödiga inlägg.
Meeen jag kan ju alltid berätta att vi byggde ett långbord i våran korridor idag på skolan och fick sedan tårta av lärarna för att vi varit på duktiga med specialarbetet vi jobbat med hela veckan, den var god,hah. Kjell  och Ylva hade gjort den och det tycker jag är ganska roligt..
I look for you in everyone but I don´t know why. You are just a big idiot.




puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback