lina: I thought that you were different but I was wrong

Har för ett tag sen varit på inenbandy träning och nyss ätit. träningen  gick ganska bra FAST jag inte var pepp alls, typ helt amaziiing!
NU ska jag bara typ vet inte, mamma undrade om jag ville se på nått pogram med henne (random) men ja det kanske blir att jag gör det.
Jag emma och olivia bestämde att vi skulle ha sovmorgon till klockan 9 imorgon eftersom vi bara har fram till lunch på oss att skriva på vårat specialarbete för vi ska till nått ställe och lyssna på gymnasie information typ, och i måste hinna skriva ganska mycket på huvuddelen så att vi inte behöver stressa resten av veckan för de är JOBBIGT.
PAANG!! tydligen...
haha random bild från en trött dh flicka aka moi:]
puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback