lina: You promised me you would never hurt me

hejhoppppppppp.
Jag är typ ganska glad för nu ahr jag faktist bestämt vilken linje som jag vill gå på gymnasiet. Det finns seriöst bara en jag vill gå för alla andra verkar konstiga eller kanske inte men dom är iallafall ingenting för mig. Den linjen jag har har bestämt att jag vill gå är Idrott och hälsa, på john bauer. Det kommer nog bli king tror jag.
Klockan 8 så har jag match mot ibs och hoppas såklart att vi vinner den matchen och att vi spelar lika bra som vi gjort alla andra matcher vi spelat nu för det skulle ju som vara ganska nice att inte komma sist i serien iår för vi är ju bara tre lag i serien.
FOTBOLL?....NEJ TACK!


puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback