olivia: not what I thought

laddade in mina mobilbilder nyss, vilket betyder turkietbilder + några till. Fanns ganska många riktiga godingar, men lägger bara in några få nu

fan segt det går med bilduppladdningen, hinner ju skriva klart hela mitt specialarbete innan det har laddat klart! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖö jag har ingen lust att skriva klart hela mitt specialarbete nu, så vad ska jag göra medan jag väntar?++
kan berätta random saker? Idag när vi skulle börja skriva så öppnade lina nåt dokument hon hade döpt till 'håare'. Nyikna tittade vi vad det var. Tydligen hade hon ägnat tid åt att börja med ett litet h och göra dem större och större. Sen lagga det och så kunde hon typ inte göra NÅNTING.

Öh okej nåt mer random... nyss blev nån random kille som lagt till mig på msn sur för att han inte fick strippa i webben? Alltså: Han blev sur för att han inte fick strippa i webben. Vars är världen påväg?

Nåt ännu mer random... Vi vann DM? I skellefteå dådå umeå kommer senare

Jag har målat naglarna med 5 olika färger utan nåt särskilt mönster?

JAG ORKAR INTE MER. Ni får helt enkelt se de där godingarna nån annan gång. Adjöss
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback