olivia: såhär på slutspurten

Ligger här, halvsminkad, påklädd och med uppsatt, blött hår. Lite sena eftersom matchen börjar åtta, men det kan bero på att jag väntade på att emma skulle duscha klart när hon satt vid datorn oduschad.. Ja som det kan gå.

Justnu's fundering: Får vi skjuts? Hoppas. Annars är vi väl vid isladan imorgon.
Justnu's goda: Toblerone bredvid min säng<3
Justnu's göra: Vänta på hårtorken.
Justnu's låt: Viva la vida avec Darin!
Justnu's fula: Mina naglar+nagellack är inte riktigt på topp.
Justnu's snygga: Jag! Nej okej, sån är inte jag. Men... kommer inte på nåt. Inget fel på mina kläder enligt min åsikt.


Vad hände med ljuset?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback