olivia: so this morning

Klockan är 20 över 8 och jag sitter här. Det märks att allting inte går på räls idag.

Men vem orkar göra sig klar egentligen? Det är ju så mycket skönare att krypa ner under täcket och ta fram datorn... När klockan bli 9 kan jag väl bara dra på mig nåt och gå? Okej som om DET kommer hända, typ nej, men skönt skulle det vara. Tyvärr är jag faktiskt för fåfäng för att göra något sådant.. Tro det eller ej!

Tror det får bli min canadien och tights... ja så år det bli! Mysigt och bra på en måndag. På söndagskvällar är det f.ö O-MÖJ-LIGT att gå och lägga sig i tid. Det är därför man alltid är så trött på måndagar, och ja jagvet att min slutledningsförmåga är något av de bättre man sett.

ojoj. Snacka om sliten, och lite random pose. NUUu måstejag göra mig klar. see you maybe latr

/olivia
ojoj. Snacka om sliten.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback