olivia: this is true

Ja. Det här blev  nog den mest spännande matchen jag någonsin spelat. En gång höll jag faktiskt händerna för ögonen. Sorgligt men sant.

Emma glömde faktiskt säga det enda bra jag gjorde i matchen, jag satte min straff. Den var snygg (tycker jag, jag satte den ju!).
Dåliga saker som hände för mig var; någon råkade trampa en bit av min stortånagel bakåt, missade öppet mål i sudden, när vi blev glada och kramades råkade nån stöta klubbskaftet på min tand och läpp så det börja blöda (oj lite fjollig), mådde illa första perioden, hade 0 energi i andra, missade riktigt fina målchanser, ja listan kan bli lång. Eller det var den redan, men den kan säkert bli längre om jag riktigt ansträngde mig.

Efter att min dator har laggat nanting ikväll, har t.o.m varit tvungnen att stänga av den (!) så vågar jag mig inte på bilduppladdning. Istället ska jag nog måla naglarna snart, kändes länge sen. Egentligen borde jag komma igång med mitt specialarbete också men det kändes jobbigt, kanske senare ikväll.

Om det nu är någon i vårt lag som läser denna blogg så vill jag bara berömma er lite. Mycket, mycket bra jobbat av alla idag. Alla kämpade hysteriskt! Eller okej, ni kämpade och jag stod för hysterin. Spelet kanske kunde finslipas lite stundtals, men ingen kan säga att någon inte kämpade. För det gjorde ni. Alla.
Jag menar, förra säsongen vann vi typ 1 match? (jag underdriver inte). Nu är vi bäst i Skellefteå. Stort steg.

/olivia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra spelat tjejer=)

2009-11-01 @ 21:48:33
URL: http://sofiaag.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback