olivia: to play this game

Är det bara jag och emma som alltid glömmer mors- och farsdag?

Jaja, ligger här och chillar lite innan jag måste klä på mig, packa osv. Ska till pappa och typ fika lite med han innan vi har match, 14.30 på kaplan.

såhär söt kan jag vara i mitt matchställ. Men inte idag, inte! Den där tröjan är nämligen "vårt" lags tröjor, och idag är det j18-match. Så då har vi nån svart, I think. Jag är iallafall nummer 8 och och det är för att vår tränare ska komma ihåg vem jag är(?). Vet inte riktigt hur det går till men han lyckas ju.
Annars är ju jag nummer 21 och emma nummer 12, tror jag har skrivit det förut men tycker det är rätt lustigt, hehe

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback