olivia: my battery needs something to keep up

I'M GONNA SCORE

eller ja vi får verkligen hoppas på nåt mål imorgon, känns så mycket bättre då. Sen att jag kommer vara dödligt trött och slut behöver vi inte ta upp - så länge hoppet lever bara.

Nu ska jag sova
gott, det kan jag nästan lova.
När jag ligger i sängen jag tänker
en liten tanke jag er skänker♥
Men faktiskt mest på annat,
idag har jag in inget skannat.
Saker man kan prata om är musik, känslor, politik och väder,
om man är konstig så sex, läder och vågade kläder.
Idag på idol nicklas nästan åkte ut,
om så vore skulle idols storhetstid vara slut.
Imorgon, två matcher ska spelas,
om man smörjer in nåt med gel, kan man då säga gelas?
Sådana frågor kan jag ta itu med ikväll
men då måste jag först stänga denna dator med en smäll.
Nej jag är snäll,
inte alltid men alltid mot dell.
Så nu ska jag försiktigt avsluta denna lilla sak,
sen ska jag förhoppningsvis inte släppa ner datorn på golvet med ett brak.
GODNATT

ett ögonblick av nostalgi?
/olivia


Kommentarer
Postat av: emmelist

tack detsamma du! allt bra?

2009-10-17 @ 00:51:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anna

godnatt ! :)

2009-10-17 @ 00:51:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia

hejhej, fin blogg du har!

Vill du bli veckans blogg? kommentera så 3 inlägg i min blogg så fixar vi det.

Följ gärna våran blogg genom bloglovin. Puss

2009-10-17 @ 09:21:40
URL: http://sabinaochfelicia.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback