emma: walk in a shadow

satt just och filosoferade och kom fram till att jag sannerligen måste börja uppskatta det jag har mer. Sånt är jag otroligt dålig på!

 

Idag då... vad har jag gjort egentligen? Skolan, tänkte fara till kanalskolan och äta lunch med Matilda  på hålet men vädret hade andra planer. Men på praon ska jag äta där i alla fall! Sedan slutade vi två och jag for hem och gjorde ingenting fram tills träningen, som gick bra ibland och dåligt ibland. Upp och ner lixom kan man säga ju.

 

Just nu:

  • önskar jag att jag hade någon att bara kramas och mysa med. Det vill man ju ha då det blir mörkt och kallt ute, men inte har jag det inte. Icke sa nicke. Och Olivia räknas inte i detta sammanhang.
  • Längtar jag till helgen. Sitter och klurar på vad jag ska göra. Kanske blir det att äntligen fira min och Olivias födelsedag? PARTYYY. Och kanske någon faktiskt vill vara med oss?!?! Isf skulle det ju vara once in a lifetime. Eller i alla fall typ once in a month.
  • Sitter och funderar på om jag ska ta intiativet att skriva till några på msn, då ingen verkar vilja skriva till mig.
  • Lyssnar jag på Hello - Lionel Richie. jag kallar det en rätt sorglig låt?
  • Längtar jag till Turkiet. 17 dagar kvar eller nåt sånt nu! Så varmt och skönt... och så härligt brun jag kommer bli!!! När jag kommer hem ska jag enbart klä mig i vitt.
  • Är jag hungrig. Jag har knappt ätit någon middag idag. Hungrigt hungrigt
  • Funderar jag på vad jag ska göra imorgon. Slutar efter lunch och har ingen träning. Någon som vill hitta på något?
  • Funderar jag på varför alla säger "vi måste göra nåt nåndag" men aldrig gör slag i saken. Och nu fick jag det att låta som att alla säger det bara för att jag inte ska bli ledsen..........hoppas det bara var en förarglig misstolkning för ögonblicket haha!
  • Avslutar jag det här



jag och en sur grön gubbe på skolan idag?'

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback