emma: is there someone waiting

Jag är BiB i två betydelser nu, back in buisness och back in bed.

Kvällen spenderades först på träningen som var jävulskt tråkig och jag pallade inte anstränga mig alls. Sedan tog jag en långdusch...eller okej typ 5 minuter längre än mina vanliga, därefter gjorde jag fysikläxan och sen såg jag GREYS<333333 SÅ bra. Ser inte ofta på tv men det följer jag fan stenhårt!

Åh just ja... höll ju på att skriva här, hehe. Blev lite buzzzzzzzzzi med andra saker. Men i alla fall, imorgon slutar vi två och då ska jag göra absolut ingenting! Blir att fara hem och sitta framför datorn. Så är det när man inte har några andra vänner som vill vara med en än de som går i ens parallellklass som slutar runt en timme senare! My life ROCKS!

En liten bildhistoria om när jag åt palt:

 

tasty

nu ska jag i alla fall lägga mig innan jag somnar. OKEJ???? Det där lät konstigt. Men eat it up, would you?

 

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback