emma: I have no nickname

Hade ju tänkt lägga upp en massa fina bilder, men inte funkar bilduppladdningen inte? Ni skulle ha fått se allt möjligt ju, från en riktigt cool Olivia till bilder från isladan till bilder från max till bilder på olivia som jagar matilda i mitt och Matildas rum till bilder på vårt innebandylag till en bildserie på en glad matilda........tänk vad mycket ni missar:(

Nu har jag faktiskt inget mer att skriva om. Jo, matilda andersson. Skoja vem vill läsa om det? Just det, DET. Eller varför jag är vän med en MASSA randoms på facebook? Eller kanske att Olivia är vän med "Göran Eriksson" på facebook och uppenbarligen jag med? Eller att vi har fått disney channel på tven här uppe så det är den enda kanalen vi tittar på nu? Att jag är typ snygg? Att jag vill köpa lingon? Att jag har fått ett sms idag?

NEJ JAG VET VAD JAG SKA SKRIVA OM.
James Bond! Skoja. Jag ska skriva om det pervot som ringer mig på dolt i cirka 15-20 minuter och inte säger nåt? Och som har gjort detta flera gånger? Det är faktiskt lite obehagligt:( OCh vem fan tycker det är kul att lyssna på mig när jag pratar i typ 20 minuter? Man tycker inte det är kul......WHY? WHY? WHY? WHY? Säg nåt istället nästa gång........


puussaARRRR///////EMMMA

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Hej, hur är det med dig då?



/Linda

2009-10-20 @ 11:16:06
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback