emma: listen you gangster

sällan har nog världen skådat en vackrare varelse än mig idag påväg hem från skolan. Men nog om det

EN NY FILM ÄR PÅVÄG UPP PÅ YOUTUBE! Tyvärr inte lika bra som förra enligt min åsikt (för att jag inte är med i den här haha aa) men nogtycker jag väl att det är nånting för er att se fram emot, nästan.

Snart blir det i alla fall bullens varmkorv, och sedan träning med juniorerna. Läser också just nu "hur du blir en bättre innabandyspelare på 40 dagar" i någon innebandytidning vi fick med posten. Ja 40 dagar har jag inte riktigt på mig.... har dm-match mot ibs på söndag! Synd att vi är typ sju spelare, men.




maybe it will help me?

pussar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback