emma: this is not playtime

Imorgon smäller det youknow.

Jag och Olivia lämnar er. FÖR VI DRAR TILL TURKIET!!!!!!!!!!!!!
And for the blogg this means: FRÅGESTUND. Så imorgon kör vi.

Bara för att förenkla för er inte så smarta läsare:
IMORGON:
 - Jag och Olivia far till Turkiet
 - Vi kör frågestund här på bloggen


Så, bra. Nu borde alla ha förstått. 

Egentligen borde jag lägga in bilder här på hotellet vi ska bo på och skriva vad staden heter och sådant. Tyvärr har jag inga bilder och jag vet inte vad det heter. Jag vet typ ingenting egentligen. Men en sak vet jag, och det är att denna resa har gett mig perspektiv på saker och ting.
 
Jo det är så att jag funderade lite på denna resan. Och jag kom fram till att jag faktiskt bara kommer sakna två stycken. Två små personer. Endast två stycken. (Om man inte räknar med mamma:$) Alltså deux personer. 2 personer. Ni fattar? Lina och Matilda. Eller ska vi säga Steve och bilhusdjuret. Dom kommer jag sakna. Och då menar jag inte något sånt här litet fjuttsaknad, utan såhär storgråta vid avsked och sånt. Eller Matilda är jag ju van att vara borta ifrån. Men Lina. Synd att vårt avsked kommer vara på ica i stan. 



Yeah you get it? Men nu ska jag sova, godnatter♥

 

OCH GLÖM INTE ATT FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN.
 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback