emma: to trust someone

är dödligt trött. Och jag skojar inte. Måste sova. Peppar inför 2 matcher imorgon, örjanshallen 13.00 Campus 15.30. Får se hur det går=D

Alltså............jag kunde inte hitta min sovtröja. Det är oskönt att sova utan!!! Riktiga problem. Imorgon ska vi göra en videoblogg, eller några. Jag lovar. Jag vet ni vill ha fler. More and more, you can't get enough!!! Typ. Nu svamlar jag, jag kanske redan sover?????



I wish? You wish? I wish I would wish? Men mysigt kan nog alla vi hålla med om att det är att kramas, hehe. Oh no, fail. Jag har inte kramat någon på hela dagen.

pussar kramar /emma


Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

Hej vännen, checka in min blogg och lämna en kommentar om vad du gillar om Rabih?

Ha en trevlig kväll! (K)

2009-10-17 @ 00:20:06
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback