emma: you are always

HELT OCH HÅLLET DÅLIGT

  • ONT I ÖGAT - det kliar och gör ont i mitt öga. ungefär lika kul som inget kul alls

 

  • norrlands imorgon - verkar som att alla innebandylag i skellefteå utom vi ska fara typ? Förlåt för att vi är så dåliga då, MEN JAG VILL OCKSÅ FARA:( Det här är ORÄTTVIST...

 

  • Kallt på skolan - det är ju TORTYR, och jag skojar inte! Att man måste ha typ så mycket kläder man kan, inomhus, det är ju helt sjukt! Seriöst, jag tar så mycket kläder jag kan utan att det ser sjukt ut, och det räcker ju inte! Resultatet blir ju att man fryser så man skakar dag ut och dag in, och man inte får nånting gjort. Allvarligt.. idag hade jag på mig ett linne, en långärmad och en tjocktröja på de, tights och jeans utanpå de och en halsduk. Ändå frös jag galet mycket - kanske borde man då höja någon liten ynka grad?

 

  • Ont i magen - och jag har typ asofta det. Eller ont någonstans överhuvud taget suger ju!! Oj..."tidig"´, som om inte människor har vetat detta i miljontals år?

 

  • Minusgrader - det vill man ju inte ha:(? VARMTVARMTVARMT ska det vara.... kan inte vänta tills vi far till turkiet, 20 dagar kvar nu! Då blir det varmt och gosigt

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback