emma: every step that I take

tjenare.


kvällen igår spenderades med två filmer, the texas chainsaw massacre och see no evil. Båda två dåliga filmer, men motorsågsmassakern kände vi oss tvugna att se. Aldrig mer! Den var riktigt dålig. Förresten stod det på baksidan att den är baserad på verkliga händelser, är det sant?

Därefter så tog vi lite underbara kort som nu är i Linas ägo, och sedan var det bara att ta farväl av Emma:/ Sedan sov jag Olivia och Lina i vår soffa tills Linas pappa äntligen kom och hämtade henne, så vi kunde gå och sussa. Eller det var i alla fall vad jag gjorde. Olivia läste twilight till halv fyra.

Idag i alla fall ´skall jag, Olivia, Lina och Antonia vara sargvakter på eddahallen. Det blir skojigt, men inte att cykla dit med tanke på detta avskyvärda väder? JAG VÄGRAR ATT CYKLA DIT. Jag menar, vem vill se ut som tjejen ur scary movie 3 när man kommer fram? Inte jag.



I brist på andra bilder tog jag en från igår på stan

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback