lina: don´t forget to fly

Hejduu!

Har just ätit middag och känner att jag har riktigt ont i huvidet, kanske borde stänga av datorn och vila lite?njaaaa det känns inte så lockande, får helt enkelt hoppas på att det går över av sig själv.

Idag hände det en väldigt stor grej.....jag fick mitt skolfoto!! som resten av befolkningen på denna jord eller iallafall i skellefteå säkert fått, men det det belv faktist nått fel på min beställning så jag fick det inte föränn nu(a)
Jag blev inte speciellt nöjd men det blev MYCKET bättre än förra året. Förra året vet jag inte vad jag såg ut som seriöst det är bara pinsamt att kolla på den bliden och jag skulle kunna börja gråta om jag tittade riktigt noga..mitt hår var mumms och hela jag var mummmms.
Jag har komplex över mitt hår nu och kan fixa det hur länge som helst och om det inte blir bra så sätter jag mig ner på golvet och typ börjar gråta och hela dagen är förstörd, jag tror faktist det beror på att det var så jävla fult på förra skolfotot.
Hah nu har ni fått veta lite om mina komplex för mitt hår och ja lite sån intressant fakta.


bra kvalla jag vet men orkar inte, ni får se i skolkatalogen ist.
9b<3





puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback