lina: jag vill bara vara där du är

Tjabbbbba!!

Har just varit på träning eller det var ett tag sen men har just ätit iaf, träningen gick ganska bra men hatar kaplan för det är damm i hela luften som man får i ögonen hela tiden och då börjar men typ gråta och då ser man ju inget och då kan man inte spela normalt(a)

Idag har jag varit på skolan hade typ bara 4 lektioner så var ganska chilllll, svenska provet VAR INTE SVÅRT! vilket var bra för jag gillar inte svåra saker för då brukar jag oftast inte klara dom säger vi som.


heh kul liv man kan ha?

Har föresten också börjat läsa på twiligt serien, sen jag vet!! men aja den är iaf ASBRA och man vill inte sluat läsa så för er som inte läst böckerna vilket är typ INGEN så läs dom:]


Nu ska jag hoppa in i duschen som just blev ledig,



puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback