lina: why do you do this to me, and to your self?

JUSTJA FÅR INTE GLÖMMA FRANSKAN HELLER, oj caps. Men har faktist franska läxa också för er som fryr er alltsåå.....ingen. Men seriööst jag suger på franska och fattar inte ens hur jag kan ha g i det?
Imorgon ska jag alltså kunna

je prends
tu prends
elle prend
il prend
on prend
nous prenons
vous prenez
ils prennent
ont prennent

och om jag ska vara ärlig så är jag inte helt säker på vad det betyder och jag har inte skrivit översättningen någånstans, bra lina BRA!
Men jag fattar inte varför jag skrev det hära inlägget, eller jo det var nog för att slippa plugga men jag måste så ja nu slutar jag.



mumms!


puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så mycket :)



Allt bra?

2009-10-15 @ 20:23:35
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback