olivia: a little problem

tjosanhoppsan. I've missed you this l-----------------l much

Nej men jag har inte varit aktiv på datorn för det har hänt en otrolig grej.... efter en lång, lång väntan... HAR EMMA LÄST UT BREAKING DAWN!!!!! (för er oinsatta sista delen av twilight). Som jag har längtat. Och ja, som emma skrev läste jag den till halv 4 i natt. Men it's 2 good 2 b true. Jag är stenseriös

Snart måste jag göra mig klar, för att bli a sargvakt om ungefär exakt en timme. Har redan duschat så det blir en fräsch sargvakt!!!! Underbart härligt.
Ni kanske undrar varför vi ens vill vara de? När vi lika gärna kan gå på matchen gratis? Jo, vi får gratis fika. Det är egentligen en hemlighet, men ni får veta iallafall: vägen till våra hjärtan går genom magen.

vars är jag vars är jag?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback