olivia: hardworking, amusing

Duktig (eller plugg?) som jag är å har jag redan gjort fysiken OCH pluggat på engelskan. Det här mina vänner (och er som jag kanske inte känner eller såna som jag bara inte kan kalla vänner) är ett once-in-a-lifetime-tillfälle. Vet inte om jag någonsin har varit såhär duktig. Känns mycket bra.

Spotify funkar inte så jag sitter och diggar min youtubespellista. Mycket bra. Nu ska jag byta om för att kunna vara itid till träningen, för jag och emma har fått det stora ansvaret att ta nyckelkortet och släppa in alla våra fina lagkompisar. Sen efter träningen ska jag... justde, träna. Juniorerna har direkt efter, vi är mer eller mindre tvingade att vara med. Kul men lite öhö småjobbigt sådär.

Jag är trött.

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback