olivia: high above all that

det finns två orsaker till varför man i det här huset inte borde vänta till sist på duschen.

Orsak 1: Vi är många som bor här
Orsak 2: Vi har inte obegränsat varmvatten (än)

Ja om ni inte är helt off denna tidiga morgon så kanske ni kan räkna ut vad jag fick göra igår. Men jag tror faktiskt att ni ÄR helt off, så jag säger det rakt ut: Jag fick duscha i kallt vatten. Dock inte det kallaste nånsin, har varit med om värre. Ett minnesvärt tillfälle då jag fick duscha i riktigt kallt vatten var förra midsommaren. Dessutom skulle vi typ just fara. Riktigt kul, goda minnen.

Dessutom har jag tappat bort min mobil. Ifs i huset och jag har inte letat en sekund efter den, men ändå. Come back<3

hmm... LÖDDER. Men jag vet vad det är, kan ni gissa?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback