olivia: it's playtime

När jag skriver det här slår klockan över till 13.37. Jag har just kommit hem och ska strax gå i duschen, men först ska jag ladda över kamerabilderna och ladda kameran så jag senare kan dela med mig av en riktig bildbomb. Tonight's gonna be a good night.

HAHAHA bilderna på kameran var från innebandymatchen i tisdags. Innebandybilder blir alltid lika kul.

Och vem vann just tekningen? Okej den här var inte kul påå nåt sätt men det var typ den enda man ser mig bra på♥Jag är alltså nummer 21... emma har nummer 12. Jag tycker det är rätt kul♥

Titta, han svävar!

Alla springer så snyggt, särskilt jag;*

<Plåtnicklas - fjäril möter konståkare?> alltså domarna♥


emma är dangerous

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback