olivia: no, not so often


oh yeah go fjortispose go!
observera min väska med min icapåse med mina gympakläder i? Love it<3

Nej men vi fick sluta istället för att ha svenska så då blev jag glad som en liten gris, och kände för att, för ovanlighetens skull, ta egopics.
Egentligen är det ju ungefär lika vanligt som att en katt råmar, inte särskilt vanligt alltså, men ja... när sådana trevliga överraskningar tar en så på sängen, så hoppar liksom allting ur gängorna. Man ramlar utanför boxen, jorden stannar, vinden vänder, helvetet fryser till is, grisens knorr blir rak, jag börjar tycka att mikael persbrandt är snygg, föräldrar slutar dra skämtet 'ofta?' 'nej, inte så ofta' och, somsagt, katten råmar. Så med kameran i högsta hugg tog jag några. Och såklart är det omöjligt att undvika fjortisposearna för jag är ju alltid så seriös.

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback