olivia: the big nothing

nu när vi har kommit hem från mormor och morfar, så passade jag på att uppdatera min bdb lite... ja om ni vill kolla in mig så äre jag som är smekkt.

AHHA skämt åsido så lade jag faktiskt in en bild där. Och jag gjorde det när vi kom hem från mormor och morfar. Nu gör jag: inget. Det BLEV visst en trevlig kväll after all. cheeses

Förresten, efter att ha tittat på bilder från stenåldern ungefär (mormor och morfars ungdom) så kom jag till en slutsats. Jag kommer aldrig klaga på en dålig hårdag igen. Det kan inte bli värre än jag såg i det fotoalbumet, de bilderna kommer nog jaga mig genom drömmar länge framåt. Mardrömmar


till och med på denna bild ska jag inte säga att jag hade fult hår, som egentligen är ett faktum

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback