olivia: think so far you could go

Vem är hemma nu då? Vem är hemma?! WHO'S THA MAN!?!?

Nej men jag fick sluta halv två efter att ha ägnat ungefär halva dagen åt att läsa alla deras tidningar. Till och med Elle hus och hem. Vettefan vad jag är intresserad av MEN DET ÄR DÅ INTE HUS OCH HEM.
Iallafall hittade jag ett intressant horoskop för mig, det lydde ungefär såhär: Det går bra för dig i sport, särskilt om du är intresserad av lagsport. Men du har medvind även utanför planen. En resa går bra blablabla.. Kommer inte riktigt ihåg resebiten men i sin helhet stämde det rätt bra (hoppas jag). Dessutom var det denna månads tidning.

Asså vet ni en som är typ värsta falsk? Hon håller aldrig sina löften! Jo, vet ni, det är olivia. Hon hade lovat mig att hon inte skulle slösa pengar före de skulle fara och resa men ändå åt hon på max idag... grymma människa.

Jag jagvet det lät lite schizo men jag gillar inte mig själv. Och håller aldrig mina egna löften till mig själv, särskilt när löftet innehåller ord såsom 'pengar' och 'spara'.


falska fjortisjävel?!
oredigerad *hehe*

/olivia

Kommentarer
Postat av: emma

horoskop ljuger aldrig...detta bådar gott!

2009-10-20 @ 15:40:52
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback