olivia: to tired but I can't sleep

Har nyss varit på de båda träningarna, och dessutom blev ikväll den första gången jag drack gainomax!  (öööh stavning:]) Nu sitter mamma på telefon och försöker få vår DMmatch flyttad nån timme framåt, så att vi som spelar med juniorerna kan spela en match FÖRE det också. Jobbigt? Antar det.

Nu ska jag springa genom duschen om emma blir klar nångång, men först ska jag plugga engelska... nej franska! Eller båda blir det kanske. NEJ JAG SKA SOVA. Nästa vecka ska vi ha träning halv tio till halv elva. Då brukar jag sova, så att jag inte är död dagen därpå. Eller ser ut som att jag är död, iaf, halv elva sover jag utan tvekan min skönhetssömn.

Förresten? Nån som vet vad som har hänt med spotify?`Eller är det bara för mig, emma och lina som det laggar och man alltid är offline? Tacksam för svar (som om det kommer hända hheee nöff)


orkar inte med bilduppladdningen, den är för seg för en sån upptagen och just nu stressad flicka som jag. puss
/olivialnflddjak

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback