olivia: go on and get me amazed

emma, emma, emma.... ja det är det man ser när man läser denna blogg. Jag skäms lite över att ha lämnat er och bloggen till ett sådant öde, men tyvärr har jag och datorn inte matchat riktigt på sista tiden, inte haft tid för varandra osv. Vi har vuxit ifrån varandra lite.

tyvärr har jag lite ont i huvet, är snuvig, hostig osv den enda dagen jag inte vill vara det. fredag!!! Särskilt inte med match ikväll och framför allt imorgon, då jag måste ge järnet då jag inte har en säker plats i laget. På matcher, iallafall. Lite kan det bero på att vi gjorde 'knallgasprovet' på kemin och jag på nåt sätt lyckades andas in all. Ja ibland är jag lyckad

tjaa... mitt liv har slutat vara händelserikt. Jag har slutat tänka och ha åsikter om saker. Tyvärr så är så fallet, men vi kör randomfakta.

  • har svårt att hålla mig från att ta en godis från påsen som står i räckhålll för mig just nu...
  • enligt mätsaken på kemin är jag ganska exakt 170cm
  • vad de korta än säger skulle jag vilja vara kortare
  • har gått upp ungefär 10kg på ett år... typ, rekord? Måste ha varit jävligt spinki förut:]
  • har på mig en tröja med typ... en indian? hehe nöff
  • det här blev riktigt utseendefixerat
  • klippte mig igår!!!
  • blev ingen skillnad
  • av någon anledning sa jag igår att jag hade längtat efter att gå en promenad när det var kallt?
  • jag menade det!
  • ibland är det som att jag inte har en egen vilja
  • såg nu att emmas vattenflaska står på min hylla?
  • på hyllan sitter också min nalle och min spargris står bredvid, hihHIHIhhe löl;*;*;*;*
  • ett par byxor på min säng!!!!!!
  • kom ni ihåg att jag sa att mitt lås försvunnit på ett mystiskt sätt? lina slängde min väska till mig och så trillade det ut
  • jag och emma ska laga middag idag, grillkorv och pommes. detta gör vi varje gång vi ska laga mat. stjärnkockar<<33<3<3
  • lyssnar på min spellista 'naw'. jag är gölli
  • har inte hört 'caregang' sägas så många gånger samma kväll som igår
  • emma lyssnar för tillfället på amy diamond?
  • NEEEEj dålig reklam... 'vilar vid vår källa...' 'ditt vita svin' ???? måste ha hört fel
  • JAAA amazed;*

okej that's going too far. that's enough

sa ju de!!!!

haha fjortisposearn? med sneaky eyes<3

/olivia


Kommentarer
Postat av: emma

jättesöt olivia!<3

2009-09-25 @ 16:08:03
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback