emma: I saw you

hejhej bloggN.

Kom nyss hem från skolan för att äta lunch, men hittade inte så mycket ätbart förutom en låda rester som jag anar kan vara mammas lunch, så jag ska vänta och se om hon kommer hem och äter eller icket. Och ja, jag är för lat för att ringa och fråga. Hade egentligen tänkt äta på kanal med Matilda, men det passade inte så bra för hon skulle sälja fika 12. Blir nästa vecka istället.

Idag hade vi bytt så att vi hade sovmorgon idag istället för imorgon. Trodde vi, för så var det uppenbarligen inte. Vår lärare hade sagt fel, så nu fick vi en extra sovmorgon MOHAHAHA. Så jag fick sova ut ända tills KVART I 7, och fick cykla med Olivia, cafeteriavärden för dagen tillsammans med resten av careg, förutom jag då, och två pojkar. Dom suger på att stå i cafeterian. Jag stod där själv förra året och jag klarade det bättre än dom, och dom är ändå FEM stycken. Var till och med tvungen att hjälpa dom tidigare iadg hur dom skulle göra mackor och vilka priser dom skulle ha!



den bakade dom till mig en dag, så jag älskar dom i alla fall.

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback