emma: dance with me

ikväll har jag varit ute och gått, LÅNGT, med Olivia och Lina. Till morön och tillbaka typ. Träffade på några moppepojkar som inte körde lugnt och kastade sten på oss, jävla cp. Man KASTAR INTE STEN PÅ FOLK!!!! Aja, har ju inte haft någon uppdatering på senare tid så let's get it over with.

Fredag: Hade match mot 96orna, haha, vann med 3-2. Sedan var det pan och det var rätt OK, var inte så mycket roligt folk där om jag får säga det själv. Jag skakade hand med någon så hårt att jag fick ett blåmärke. Det gör ont nu. Men förresten, vem det nu var jag skakade hand med (du hette typ emil eller hittar jag på nu?). Olivia kan hårdare än dig. Skaka hand alltså.

 

Idag: For till eddahallen 10, for sedan till örjanshallen 11 och spelade dm-match med juniorerna mot clemensnäs. Vinst med 4-1. For sedan tillbaka till eddahallen, duschade, åt och hade lite teori. Sedan for vi till bodaborg, var där till 6, for sedan till trekronor och åt. Och efter det är ni ju uppdaterad om vad jag gjorde:)

ÄR SUPERDUPERTRÖTT NU SKALL SOVA I HUNDRA ÅR GODNATT


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback