emma: FOREVER YOURS

Vet inte varför jag skrev rubriken med stora bokstäver. Fick bara lust att skrika ut det, helt plötsligt.

jaja, det blev att fara på skolan idag i alla fall, gick superbra. Mår nästan toppen nu, har lite mycket hosta ibland bara. Men det är ju BEDRÖVLIGT att dom måste ha det så kallt på skolan, man kan ju inte tänka klart för man sitter och skakar! Kan ju knappast vara över 20 grader i alla fall. Fy. Shame on you baby. It's a bag in da box.


skum bild men det är jag idag alright.

Lite randomfakta om jag på bilden:

  • Jag köpte min tröja i göteborg, slutet av sjuan. Jag är inte en sådan person som slänger kläder
  • Köpte min BH för endast 32 kronor!!!!!
  • Örhängena kommer från Ur&Penn
  • Jag har inte kammat/plattat håret idag och jag har inget löshår
  • Halvligger i min säng

Öh kommer inte på så mycket mer.
Pussar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback