emma: just hold me

okej. för sista gången. JAG HAR INGA PENGAR PÅ MOBILEN, JAG KAN INTE SVARA PÅ SMS. Så snälla, snälla, smsa inte. Jag får ju ÅNGEST för att jag inte kan svara. Om någon vill något, RING (om du vågar ringa till mig hehe) eller vänta tills jag loggar in på msn. Tror inte att du behöver vänta så länge.

Kvällen har i alla fall tillbringats med Lina hos Lina, såg idol till en början och sedan skulle Lina färga sin utväxt, ågot som tog ungefär hela kvällen. Så jag och Olivia satt mest vid datorn och degade, men det var rätt chill det med. Helgen innehåller mååånga planer, nästan för många! Det enda bestämda är i alla fall att umeåborna (<3<3<3<33<<<333) kommer imorgon och sover över, men far dock tidigt på lördagen. Efter det tänker jag inte berätta någonting, men nåt kul blir det säkert. Oh just det, imorgon är det också bestämt att jag ska sova länge. Väldigt länge.


men vad gör hunden?

ha-ha, internt skämt;-)

 

sleep well♥/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback