emma: one thing in particular

har lite tråkigt så here it goes-.. ett test! woho

*Kryss-Frågor*
[x] Jag är Tjej.
[ ] Jag är Kille.
[x] Jag har kramat en Tjej
[x] Jag har kramat en Kille.
[x] Jag har pussat en Tjej på kinden.
[x] Jag har pussat en Kille på kinden.
[x] Jag har pussat en Tjej på munnen.
[x] Jag har pussat en Kille på munnen.
[x] Jag har gjort ett Sugmärke på en Tjej.
[x] Jag har gjort ett Sugmärke på en Kille.
[x] Jag har duschat med en Tjej.
[x] Jag har duchat med en Kille. (dock när jag var liten) 
[x] Jag har badat med en Tjej.
[x] Jag har badat med en Kille.
[xxxx] Jag tycker om att Kramas.
[x] Jag tycker om att Pussas.
[xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx] Jag tycker om att Mysa.
[x] Jag har delat säng med en Tjej.
[x] Jag har delat säng med en Kille.
[x] Jag har Kollat in motsatta könets ass.
[x] Jag har kört kläd-poker.
[x] Jag har strippat. 
[ ] Jag har haft sex med mer än 10 personer.
[ ] Blir ofta kåt av porr. (brukar ju inte titta sådär ÖVERDRIVET ofta;-) 
[ ] Blir kär vid första ögonkastet.
[ ] krävs tid för att vinna mitt hjärta.
[/] Älskar när motsatta skriver sexiga sms.
[ ] Tycker inte om när motsatta skriver sexiga sms.
[ ] Älskar personer som kräver uppmärksamhet jämt.
[ ] Tycker inte om personer som kräver uppmärksamhet jämt.
[x] Älskar personer som kan vara galen när det behövs.
[ ] Har supit mig full på fest.
[/] Har fixat en fest.
[/] Har varit kär i någon som inte tyckt om en tillbaka.
[xxxxxxx] Har varit för sen med att berätta att man verkligen älskar någon.
[x] Tycker att man ska vara vänner efter ett förhållande.
[x] Tycker att man ska vara vänner även fast båda inte är kära i varandra.
[/] Tycker att någon är så het så det bränns.
[/] Tycker att det är jobbigt när folk är på en hela tiden om att man är så snygg.

*5-Svar-Frågor*
Vem är den snyggaste killen du vet? det finns väl endel godingar ;-)
Vem är den snyggaste tjejen du vet? jag vet faktiskt inte! 
Vem är den fulaste killen du vet? HHA ingen aning
Vem är den fulaste tjejen du vet? olivia:* skämt åsido!
Vilken kille/tjej skulle du hellst kyssa nu? tänker faktiskt inte skriva det här(L)

*10-Snabba-Frågor*
[x] Kärleken är viktig för dig.
[x] Att kramas utan anledning betyder mycket för dig.
[x] Heterosexuell.
[ ] Homosexuell.
[?] Bättre liv med en snygg Kille/Tjej.
[ ] Slåss mycket
[x] Många snackar skit om dig.
[x] Du snackar mycket skit.
[x] Du tycker om någon nu. (antagligen? LINA:*::*:*:*::*:*:*)
[x] Älskar att vara med kompisarna. (antagligen...........)

 

hoppas du enyojar.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback