emma: scream

måste bara säga en sak

hasssssssssgjaskksdlödssssssda ddddddddddddlkkkkkkkkkkksajjjjjjdhas ahhhhhhhhhhhh ihjkfffffjakdfadskjfkjöadfjfdhkjfhrhf bb fheh ahafjdfjadfdfj dfadfjafjdfjafsdhjkdasfkja dfjjweiweiruweir eirthgnbfdmcnv  nfdjnddddddgnnnnnnnnjkdfb  gfjjjjjjjjjjj

okej... nej vänta var inte klar

jdfhjjasddddddddjaskdjokpdfsssssssssssssasnjjn

okej orkar inget mer nu. MEN AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
och sen vänta, ett personligt meddelande: förlåt mamma, ta det inte personligt:]

i will tell you when  I have the strengh(hoppas det stavas sådär hehe....) hold on be strong


nu till andra saker:) Kom nyss hem från träningen, gick väl inte bra och inte dåligt. Gäller att ladda nu inför fredag, då det är zon. Måste visa upp sig inför umeåtränarna, spännande. Och inför imorgon också, skall springa broarna på gympan, eller så kallade skolbroarna, cirka 4,5 km. Har det direkt efter lunch, och gissa vad vi ska äta? PALT, världens bästa att äta innan träning. Och gissa vad vi fick till lunch förra året innan vi skulle springa broarna? Jo just det, PALT. Fan sick.

Har typINGENNNNNNNNNNN energi just nu på grund av mitt humör lixom, men måste ändå släpa mig till duschen. Borde inte jag få gå svettig dag ut och dag in om jag vill?!?!?
OBS: tHAt waS a jOke

asglad!
observera att detta inte är samma tröja jag hadepå träningen igår, jag råkar bara ha två likadana. Eller, egentligen är en Olivias men don't tell her I took her T-shirt. Vill bara inte få några missförstånd att jag använder svettiga träningströjor.

 

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback