emma: strikes again

just nu:

  • funderar jag på varför kyrkan ringde mig två gånger idag!
  • målar naglarna...försöker bestämma färg
  • har lite ont i magen
  • lyssnar på musik
  • PEPPAR INFÖR IKVÄLL

Vet att det kkommer bli en lyckad kväll, vann nyss 10 poäng på aplotten och sådana dagar brukar alltid bli bra dagar! Har faktiskt redan varit en rätt bra dag, det gick bra på franskan OCH engelskan. Enda minuset var att mitt hår kändes äckligt hela dagen. Någon mer som blir halvt om halvt handikappad av det?

Men okej... problem:

  • Vilken färg ska jag måla mina naglar?
  • Vilka kläder ska jag ha ikväll?

Hmm... jo det var typ mina enda problem just nu... klurigt. Aja får klura ut dom senare.



med dom här godingarna ska jag "partaja" ikväll. Hoppas Lina vill hänga på också, men hon tvekar eftersom det är så många personer hon inte vill träffa där. Ett litet meddelande till er (och om ni inteförstår vilka ni är... ja det skulle ju inte förvåna mig för ni är icket normala) : LÅT HON VA om hon inte vill umgås med er? Är det så svårt att förstå? Hon tycker inte om er, så enkelt är det:) huvva;S

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback