emma: through all times

jo nu äre ju såhär att jag har varit 15 år i en vecka idag, så har jag märkt någon skillnad på mitt nuvarande 15-åriga liv och mitt forna 14-åriga? Jo detska vi ta reda på

  • Får cykla lagligt utan hjälm - yiiiihaaaa, nog för att polisen aldrig har sagt till men:*
  • Får köra moppe - inte för att jag gör det men jag FÅR ju....
  • Byxmyndig - ja varför inte?
  • Får gå på bio från 15 år utan att behöva ljuga om ålder - att ljuga är ju en synd, så jag blir en godare människa
  • Får hyra filmer från 15 år på hemmakväll utan att den sura tanten ringer hem - JAAAAAAAA yes yes yes yes tikikikiki
  • Halvvägs till 30!!! - okej som om det är bra? Aja man får se det positiva...
  • Det är mer status än att vara "fjortis" - =]

Satan vad mitt liv har förändrats positivt:* Okej kanske inte men en liiiiiiten skillnad är det ju faktiskt=D

Nu ska jag ladda upp den mest "fjortonåriga" bild jag kan hitta.


DEN är fjortonårig må jag säga.... och här en "femtonårig" bild:


okej jag tog bara en som jag såg hette "15 år" men... jaja jag är ju 15 år. Någon som ser någon skillnad? Någon?!?!?

Egentligen inte...typ hehe. Eller? Kanske kanske inte.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback