emma: too close

nyss lyckades jag med någonting jag ALDRIG har lyckats med förut.... få nagellack på läppen! Snajsigt.

Har i alla fall målat färdigt naglarna nu, blev grått. Lite tråkigt... men sån är jag. Varför är Olivia mycket roligare än mig? Seriöst jag har typ lika mycket humor som en kålrot om man jämför med henne.

Borde börja med maten nu i alla fall, mumsigt...ville bara säga att vi har FÅTT SKOLFOTOT. Eller hallå har jag sagt det? Men vi har det i alla fall. Jag såg... glad ut. Fast jag såg ironiskt glad ut typ? Och lite sepe? Fast det var ett riktigt, äkta skratt och ja......och btw, om olivias inlägg...JAG LYSSNAR INTE PÅ AMY DIAMOND! JAG OGILLAR STARKT HON OCH HENNES MUSIK. Lade bara till en låt som jag hade på hjärnan i minst 2 månader förra våren av henne för att störa mig själv!!!!!!

Btw2: Om ni vill se något roligt, fråga Olivia om hon kan visa er de här smileyserna: :P xD :D :) ;)
DÅ FÅR MAN SIG ETT GOTT SKRATT ALLT HAHAHAHAHAHAHHHA


har jag någonsin varit finare än på den här bilden? OBS. I våras


puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback