lina: is there a soulmate for everyone?

Har varit på träääänig och det gick inte speciellt bra eftersom jag måsste ha något fucking fel för jag typ böjer ena hanleden CP asså seriöst CPryck när jag skjuter så jag kan inte skjuta, men ah nu tränade jag iaf typ hela träningen på att inte göra så och det går MKT bättre nu!
Efter träningen så for ajg och pappa och tränade på att åka i rondell för jag har aldrig gjort det förut och vågade inte för tycker det verkade läskigt(a) men det var typ som en vanlig korsning fast amn åkte runt så dset gick bara priiiima!:]

Imorgon så går jag lektioner till lunsch senn ska klass 9b fara och bada på eddahallen, kommer nog bli kulkul eftersom det är kul att bada? och det skadar ju inte precis att man har kiing klass:]
Efter vi badat skutar vi och då harjag ingen aning om vad jag ska göra, kanske blir att vara med olivia eller bah fara hem ocih typ....träna på egnelskan?
Nu ska jag duscha och sen leta fram min bikini somm verkar vara försvunnen;o omg.


nu känner man verkligen att vintern är påväg.

puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback