olivia: outside was so hard and thick there wasn't any left inside

sitter nyduschad och lyssnar på musik på spotify. För nån vecka sen påpekade emma att rösten låter helt sär i 'hey there delilah'. trodde inte ett ögonblick på detta påstående men lyssnade och hörde. vi höll på att skratta ihjäl oss men sen upptäckte vi att vi inte lyssnade på orginalartisten utan typ på 'artist: lovesongs'.
Så nu uppmanar jag er alla där hemma med spotify, leta fram denna låt och lyssna på slutet - det är kul

idag fick vi våra omdömmen. inga överraskningar, fast några llite.. oväntade. Som att micke har sänkt mitt mvg till g i SO? nej men det var bara felskrivet eller ja vad de nu gör när de sätter dit betygen.
Det mest oväntade var nog faktiskt att mitt vg i bild var starkt?!!??! jag kan ju inte rita. Inte alls. Jag får det typ för att jag har många skisser. de är oseriösa.

ooh i have a giant hand

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback